måndag 11 januari 2010

penis i glas


Sitter med största koppen kaffe i handen, laddar batterierna tills inatt. Jobb jobb. Ska försöka vila en stund på eftermiddagen så att jag inte är helt kaputt innan jag ska gå på mitt nattpass. Äntligen har mina underbara jobbskor kommit - visst är de fantastiska!! Jag älskar allt som livar upp och gör människor glada, det är redan några patienter som har kommenterat dom *haha* underbart! Till saken hör även att skorna passar foten helt utomordentligt, aldrig att jag har ont i vare sig ben eller fötter - det spelar ingen roll hur mycket jag behöver springa runt, de är underbara!
På denna sidan kan ni hitta dessa birkisar och även en massa andra i roliga färger och former: http://www.footshopping.com/main.cfm?wgID=852&MI=15&MID=19922&StartRow=1
Jag väntar även på min nya namnskylt som jag har beställt, hoppas den landar i brevlådan idag. Känns inte bra att vara "omärkt" på jobbet. Jag tycker att det är oförskämt mot patienterna att inte underlätta för dom.
Nu ska jag surfa vidare på hemnet, husletandet fortsätter. Måste snart få tummen ur och börja fixa iordning lägenheten, massa som behöver packas undan och sorteras bort. Vart får man allt skräp ifrån? Är det någon som vill ha en STOR penis i glas? Går att fyllas med dricka eller annat (nötter kanske ;)) den finns här hemma i ett skåp isåfall, komplett med pung och allt. Haha, sjukt värre, ibland är det tur att man inte vet vad som ryms i alla lådor och skåp =)

2 kommentarer:

  1. Hahahaaaa, penis i glas. Skulle va nått för hunden att bita i kanske ;)
    Skorna är döläckra, har ju sett dem live!

    Hoppas första natten "solo" var lugn och behaglig. Vi ses snart
    kram

    SvaraRadera
  2. Vadå ska ni inte ha den på vardagsrumsbordet som vas när ni har visningar?? ;)

    SvaraRadera