måndag 11 januari 2010

Lästips och kvinnowawawoom

Ibland har man turen att stöta på människor som helt enkelt har "det där extra". Sedan flytten till Malmö har jag träffat på två stycken sådana människor. Detta inlägg vill jag därför ägna åt dessa två fantastiska kvinnor, just för att dom ska veta hur j-kla bra dom är. Ni får helt enkelt mitt nobelpris i kvinnowawawoom!!

Först ut är en mycket speciell kvinna vid namn Madelaine. Hon är för tillfället mammaledig men kommer att ta upp sina studier till sjuksköterska i vår igen. Denna kvinna har energi till tusen, finns alltid där när man behöver henne och är rappare i truten än fågeln i kalle anka på julafton. Fröken Madelaine vet vad hon vill och hon gör allt för att folk i hennes omgivning ska ha det bra och må bäst. Denna underbara kvinna möter det livet har att ge henne med en brinnande entusiasm, oavsett vad det är. Följ henne på www.mamamad.se

Nästa kvinna är en alldeles ny bekantskap som genast fångade mitt hjärta. Katarina lyckas fånga upp ett helt rum när hon kommer invirvlande. Denna fantastiska människa lyser av liv och glädje och i hennes ådror rinner soulmusiken varm. Man kan helt enkelt inte låta bli att ryckas med av hennes livsglöd och jävlaranamma när man möter henne - en fantastisk inspirationskälla. Följ henne på www.soulsistersdiary.blogspot.com

Tack underbara kvinnor för att ni finns!! Fortsätt att dela med er av er kvinnowawawoom till alla andra därute!!

2 kommentarer:

  1. Men Gud vilket underbart inlägg som bara värmer upp hela mitt inre. Tack gulle du för dina fina ord. Du ska veta att känslorna är helt och håller ömsesidiga!
    Vi får ta o träffas en dag för en redig skånsk fika ;)
    KRAM

    SvaraRadera
  2. MEEEEN!!! Underbara älskade du! Va f*n hade jag gjort utan dig älskade vän! I LOVE YOU!!!

    SvaraRadera